Klienditeeninduse stardikoolitus
SIHTGRUPP
Koolitus on suunatud klienditeenindajana töötavatele või alustavatele inimestele, kes soovivad oma tööd hästi ja tasuvalt teha.
MÄRKSÕNAD
Klienditeeninduse olemus
Klienditeenindaja kui firma visiitkaart
Töökultuur
Kes on meie klient
Mida me müüme ja mida tegelikult klient ostab
Teenuste ja toodete tundmine
Kuidas jõuda eduka müügini
Kuidas tagada kliendi rahulolu
Turvanõuded, eriolukorrad, käitumine ohuolukorras
Praktiline väljaõpe erinevates esindustes ja poodides
EESMÄRK
Õppekava eesmärk on klienditeenidajana tööd alustavale inimesele heade klienditeenidustavade ja oskuste tutvustamine ja õpetamine. Koolituse läbinu on piisavalt kompetentne alustamaks tööd erinevates kauplustes ja müügiesindustes. Igat koolitusel osalejat juhendatakse personaalselt tema oskuste lihvimisel.
TULEMUS
- Koolituskava läbinu on saanud ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest ning igapäevases tegevuses kõige olulisemast ehk müügist ja töökorralduslikest lahendustest ning on suuteline tulemuslikult juba esimesest tööpäevast iseseisvalt tööd alustama.
- Koolituse peamiseks eesmärgiks on tõsta meie klienditeeninduse üldist taset ja tagada õppepäevad edukalt läbinule esmane eeldatav kvalifikatsioon tööle asumisel.
- Koolituse läbinu saab vastavasisulise tunnistuse, mis võimaldab valikus ettevõtetes edukamalt töökohta leida.
LEKTORID
Kaidi Hannus, Hannes Virkus, Agnes Nõu
KESTVUS 12 akadeemilist tundi teoreetilist õpet +4 tundi praktikat kaubandusettevõttes
TASU 160 EUR (hind sisaldab km 20%)
TOIMUMISE AEG
Järgmine koolitus toimub Tallinnas 18. ja 25. veebruarill 2015